Lite om den som knappar i den här bloggen!

Kan ju börja med att berätta lite om mig själv.. Är 29 år i år (2005) så nästa år blir mitt 30:e.. I mitt liv finns det en sambo som heter Nichlas och en Häst som heter Apollo. Jag bor nu inne vid Mariatorget i Stockholm i en hyreslägenhet.
Jag föddes alltså år 1976 på sommaren (närmare bestämt den 1:a juli), sjukhuset jag föddes på var Södersjukhuset här i Stockholm. Mina första år bodde jag med min familj i en lägenhet i Ekensberg (Gröndal). Vid 5 års ålder flyttade vi till en villa i Mälarhöjden där jag sedan bodde hela skoltiden. Jag gick i Mälarhöjdens Skola åk. 1-9 och sedan vart det Skärholmens Gymnasium där jag gick 3-årig Ekonomisk linje. Sedan har jag jobbat på lite olika ställen.. Fritiden tillbringas ofta i stallet och på sommaren blir det mycket Segling då jag har en egen segelbåt.. Familjen består av Mamma Suzanne Pappa Kjell och Lillebror Martin.. sen har familjen en Tibetansk Terrier som heter Yatzie och en galen katt som heter Plexus.

Detta var lite kort om mig.. och nu önskar jag dig Välkommen in i min värld, en värld där precis allt kan hända! En dag med mig kan gärna bli en galen dag och dessa små godbitar kommer jag försöka få ner här..

*hjular ut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback