Antagit utmaningen från CEZ om mina Egenskaper/Vanor





Vana/Egenhet nr 1:    Jag har en viss tendens att skjuta upp saker till senare.. Och SJÄLVKLART glömmer jag då bort att göra det.. INTE BRA! 
 
Vana/Egenhet nr 2:    Jag sprider TOPS omkring mig.. Till min sambos stora förtret! Han blir galen på att han kan hitta tops överalt. Problemet är att de är inte använda OFTAST utan jag har dom där ifall att. Jag behöver nämligen topsa öronen i tid och otid.. suck*   

Vana/Egenhet nr 3:  Jag har en dålig egenhet att bli REJÄLT uppretad när jag kör bil. SPECIELLT när jag ska leta efter parkeringsplats hemma på Söder.. 

Vana/Egenhet nr 4:   Som CEZ så har jag ingen som helst rutin på att städa.. Det blir liksom inte bra när jag gör det!  När min sambo städar blir det rent och snyggt hemma.. När jag städat ser det fortfarande stökigt ut Huuur noggrant jag än gör det! Helt otroligt..

Vana/Egenhet nr 5:   Jag är envis som en åsna och kan hävda min sak hur långt sm helst fastän jag blir överbevisad.. *s*

 
 Såå.. FÄÄÄRDIG! *ler*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback