Första dagarna på året 2006

Så var det nu år 2006. Nya året firades in hos goda vännerna Eric och Camilla hemma hos dem. Det åts god mat (klyftpotatis och Kyckling (grönsaksbiffar för mig veggot då..) och spelade Finans! De var supertrevligt, de är verkligen ena fantastiska människor de där 2 två! Efteråt åkte vi till stallet jag och Nichlas och mockade! Hann inte ta ut Apollo något i ridhuset tyvärr då Nichlas inte e så jättefötjust i att vara i stallet. Sen visade det sig oturligt nog att det var vår tur att ha kvällsfodringen.. Vi har ännu inte hunnit säga till om att vi vill köpa bort den.. så mamma fick sätta sig i bilen och braka dit.. TYPISKT! Men men.. det hade gått bra för henne iaf och på torsdag e det vår tur igen.. De resterande kommer vi köpa bort! Ska bli skönt.. Jag är ju höallergiker så jag mår inte så bra av att ha stalltjänst så.

Idag hade mamma varit där och longerat Apollo.. Hon e så duktig tycker jag! Fixar och donar och lyckas sätta på longeringsgjorden och grejjer. sen hade hon släppt honom lös i ridhuset och busat med honom! Han älskar det!!! Imorgon, onsdag, torsdag och Fredag är det mina dagar! Ska bli kul.. JAg erklgien trivs med att vara i det stallet! Det finaste och trevligaste stallet jag någonsin varit i faktiskt!

Jag själv har idag tvättat mattor.. inte alltför roligt kanske! Imorgon ska jag på jobbintervju.. det är på Apple's kundtjänst så det kan ju bli spännande! Nu kanske man måste lära sig Apple's system istället! Intressant.. Det ska tydligen vara en gruppintervju vilket jag inte har en aning om vad som menas med det. Men men!
 
Imorgon är det också Nichlas fördelsedag och jag har inte en aning om vad jag ska ge honom! *funderar* Såå om NÅGON har ett förslag så får ni gärna lägga in det under kommentarer.. jag behehöver alla tips jag kan tänkas få!

Hopp å hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback